کیفیت را از ما بدزدید
کیفیت را از ما بدزدید

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 



 
بلوک 15 طبقه 3

حس اين روزهاي من پر از سردرگمي هس. يه آن خوشحالم و يه دقيقه بعدش ناراحت .

فوق العاده دل نازك شدم و بيشتر از هر كسي دوست دارم كه با شوهري باشم  و ساعت ها باهاش حرف بزنم .

ديگه كاملا مطمئن شديم كه خونمون رو تا آخر شهريور نميدن. يعني تحويل خونه ميافته توي مهر ماه. و منو شوهري مجبور هستيم كه  يك ماهي رو با خونواده هامون زندگي كنيم .

يه جورايي  برام اين قضيه قابل هضم نيست . يه حس كاملا غريبي دارم .

شايد نبايد اينجوري بهش فكر كنم.

امروز سرگرم كار بودم كه يه اس ام اس  در مورد خونمون به دستم رسيد. آپارتمانمون تعيين واحد شده .  بلوک ۱۵، طبقه سوم  !!!!

و اين همون چيزي بود كه بارها و بارها از خدا خواسته بوديم.

با خوندن اس ام اس حالم به كل عوض  شد.  بازم خداي مهربون لطقش رو تمام و كمال شامل حال ما كرد .

بهت زنگ زدم و با شادي هرچه تمام تر گفتم: قرار بود خونمون طبقه چند باشه؟؟؟ گفتي : ۳ يا ۴ . گفتم اما من به خدا گفته بودم كه طبقه 3 و حالا هم افتاديم طبقه 3. هردومون كلي ذوق كرديم. !!!

خدايا شكرت. باينكه امروز يه كمكي حالم خوب نبود اما تو دلم رو شاد كردي.

كاشكي يه ذره از اين مهربوني و بخشايشت هم تو وجود بعضي هامون بود. كاش بفهميم كه داريم با زندگيمون چيكار ميكنيم. كاشكي يادمون بمونه كه يكي هميشه همه كارامون رو ميبينه، پس اين همه واسه هم نقش بازي نكنيم.

كاشكي به اين ايمان برسيم كه اگه دل شكونديم، خيلي زودتر از اون چيزي كه فكرش رو بكنيم به آهش گرفتار ميشيم.

خدايا هواي هممون رو داشته باش.

ديشب كه داشتيم در مورد  نوع ارتباطمون با خدا صحبت ميكرديم، نا خوداگاه صحبت هامون به شغل و كار كشيده شد. از ته دلم واسه دختر گمگشته و فرزانه جونم دعا كردم كه هم خودشون و هم شوهراشون يه كار خيلي خوب پيدا كنن .

۴۹ روز تا عروسیمون مونده. استرس ندارم . اما یه کوچولو نگرانم. مخصوصا نگران مهمون هامون که بعضی هاشون به خاطر اختلاف خانوادگی نمیان. همین موضوع چند روزه که خط خطیم کرده.

یکی از چیزایی که این روزها شنیدنش بهم آرامش میده رضایت شوهری از محیط کار جدیدشه!!! دنیا رو بهم میده وقتی با لبخند و زضایت خاطر بهم میگه که واقعا از کار جدیدش راضیه و واقعا آرامش دارم.

خدای مهربونم مرسی که این کار رو به شوهری دادی. همین که اعصابش راحته واسم دنیا دنیا ارزش داره.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21 مرداد 1391برچسب:, توسط اصغر فرهادی